Sommarlov

 
Vi började skolan förra veckan men vet att många börjar nu. Glömde skriva om mitt sommarlov så skriver nu. Först var jag i åbo sen hade jag typ en dag att packa till ett läger med Sally. Sen hade jag en seglats som var ca. en vecka. Sen va vi typ på stugan där jag och Sally sov typ en vecka i tält för att vi inte rymdes i stugan. Sen var jag också två gånger i Tallinn. Resten av sommaren gjorde jag typ inget. Näst sista veckan var jag på scoutläger och blev lite flunssig. Sen började skolan😢
Vad gjorde ni på ert sommarlov?
Kommentera!⤵



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Frivilligt, bara jag ser)

Blogg/hemsida? Länka isåfall här:

Kommentar:

azzurranightnight.blogg.se

Hejsan! Detta är min nya blogg och jag hoppas att ni gillar den. Jag kommer att blogga mest om Star Stable Online, men också lite om mitt IRL liv. Lägger ut också noveller och något klotter som kallas redigeringar.

RSS 2.0