Bä på er också

Ska nu göra ett ytterligare nytt försök på att återuppliva denna blogg. Har inte haft motivation eller idéer. Men ska blogga IALLAFALL en gång i veckan.
 
Men ska typ bara berätta åsikter om spelet och uppdateringar. Och typ skitfula redigeringar emellanåt.
Men nu om onsdagsuppdateringen. Tyckte att läktaren var en bra ide, men har inte hunnit gå och titta på dem.
Sen var det vändagsuppdragen. Roligt med lite uppdrag, men det var ju ett eländigt spring fram och tillbaks. Annars helt bra. Vändags butiken hade ganska fina kläder.
 
Dessutom ska jag och Sally troligen
öppna vår klubb, Invisible Seals på nästa veckoslut.
 Ha det bra och ses igen snart!
//Azzurra Nightnight
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Frivilligt, bara jag ser)

Blogg/hemsida? Länka isåfall här:

Kommentar:

azzurranightnight.blogg.se

Hejsan! Detta är min nya blogg och jag hoppas att ni gillar den. Jag kommer att blogga mest om Star Stable Online, men också lite om mitt IRL liv. Lägger ut också noveller och något klotter som kallas redigeringar.

RSS 2.0